Lukt het niet om uw administratie bij te houden, of snapt u niet goed wat er in uw post staat?
Langdurige Thuisadministratie is er om u te helpen als het niet (meer) lukt om zelf uw administratie te doen. Het maakt niet uit welke leeftijd u heeft, wat uw achtergrond is of wat uw situatie is. Iedere situatie is anders en daarom kijkt een vrijwilliger van Langdurige Thuisadministratie samen met u hoe wij u het beste kunnen helpen.
Wat doen wij?
Een vrijwilliger komt bij u thuis om samen naar uw administratie te kijken. Dit gebeurt meestal 1 of 2 keer per maand. De vrijwilliger kan u bijvoorbeeld helpen met:
- Het ordenen en bijhouden van uw administratie
- De binnengekomen post samen met u doornemen
- Het aanbrengen van structuur in de uitgaven en inkomsten
- Het maken van een budgetplan en kijken of er eventueel bespaard kan worden
- Het aanvragen en invullen van formulieren
- Het aanvragen van toeslagen en uitkeringen
- Contact opnemen met instanties als dit voor u te lastig is
- Meegaan naar afspraken om u te ondersteunen
Gratis aanmelden
U kunt zich gratis aanmelden voor langdurige ondersteuning bij thuisadministratie via langdurigethuisadministratie@solidez.nl of bel met telefoonnummer 06 51700167 (coördinator).
Heeft u alleen een vraag over Langdurige Thuisadministratie? Dan kunt u uiteraard ook contact met ons opnemen.