Lukt het niet om uw administratie bij te houden, of snapt u niet goed wat er in uw post staat?

Langdurige Thuisadministratie is er om u te helpen als het niet (meer) lukt om zelf uw administratie te doen. Het maakt niet uit welke leeftijd u heeft, wat uw achtergrond is of wat uw situatie is. Iedere situatie is anders en daarom kijkt een vrijwilliger van Langdurige Thuisadministratie samen met u hoe wij u het beste kunnen helpen.

Wat doen wij?
Een vrijwilliger komt bij u thuis om samen naar uw administratie te kijken. Dit gebeurt meestal 1 of 2 keer per maand. De vrijwilliger kan u bijvoorbeeld helpen met:

  • Het ordenen en bijhouden van uw administratie
  • De binnengekomen post samen met u doornemen
  • Het aanbrengen van structuur in de uitgaven en inkomsten
  • Het maken van een budgetplan en kijken of er eventueel bespaard kan worden
  • Het aanvragen en invullen van formulieren
  • Het aanvragen van toeslagen en uitkeringen
  • Contact opnemen met instanties als dit voor u te lastig is
  • Meegaan naar afspraken om u te ondersteunen

Gratis aanmelden
U kunt zich gratis aanmelden voor langdurige ondersteuning bij thuisadministratie via langdurigethuisadministratie@solidez.nl of bel met telefoonnummer 06 51700167 (coördinator).

Heeft  u alleen een vraag over Langdurige Thuisadministratie? Dan kunt u uiteraard ook contact met ons opnemen.

Wil je ook actief bijdragen aan de ontwikkeling van je buurt?

Laat het ons weten!