Met enige trots presenteren we hierbij ons maatschappeijk jaarverslag over 2017. Het was voor ons in meerdere opzichten een uitzonderlijk jaar. Met de aanbestedingen van Samen Wageningen stond ons voortbestaan op het spel.  Dankzij de enorme inspanningen van alle professionals en vrijwilligers  is het ons gelukt om een goed en evenwichtig aanbod neer te leggen in de aanbestedingen, de verbinding en samenwerking  met onze partners te verstevigen, een enorme bezuinigingsslag te maken en intussen ook “gewoon” ons werk doen en van betekenis te zijn voor onze inwoners.

In het maatschappelijk jaarverslag hebben cijfers een minder prominente rol gekregen omdat we menen dat we met aantallen niet de impact van ons werk kunnen aangeven. Wat we wel van belang vinden zijn de verhalen van mensen die aangeven wat Solidez voor hen heeft betekend en welk resultaat dat oplevert voor de Wageningse samenleving.  Het Maatschappelijk verslag 2017 met activiteitenverslag vind je hier: JAARVERSLAG 2017

Ook dit jaar  hebben we weer een jaarverslag in beeld gemaakt, een 5 minute durned filmpje waarin onze professionals vertellen wat we het afgelopen jaar hebben gedaan en bereikt:

Dit is het laatste jaarverslag in deze vorm. Vanaf 2018 maakt Solidez deel uit van het samenwerkingsverband WELSAAM, het en zal er een nieuwe vorm van gezamenlijke verantwoording plaatsvinden.

Wil je ook actief bijdragen aan de ontwikkeling van je buurt?

Laat het ons weten!